Hol az új Wizz honlap?

Már egy órája is, hogy megkaptam a Wizz közleményét arról, hogy megújult a honlapjuk, a cég fennállásának 12. évfordulója alkalmából. A közlemény szerint a site legnagyobb erőssége a gyors foglalási rendszer, amelynek köszönhetően akár fél perc is elég egy repülőjegy lefoglalásához. A közlemény több önfényező részétől most megkíméllek benneteket, de ez a félperces foglalós dolog nagyon kíváncsivá tett és gondoltam, azonnal kipróbálom. Beírtam a böngészőbe, hogy wizzair.com. És ez a szomorú kép fogadott. A régi. Még gyorsan lementettem, mondhatni emlékbe. 🙂 Oké, persze kiderül a közlemény végéből, hogy elsőként a mobil site indul el, a cég koncepciója, hogy először a mobil felület újul meg, aztán a normál, de az eleje teljesen félreérthető. Hiszen valójában nem a Wizz honlapja újult meg, hanem a mobil felülete.

wzhonlap

Itt a mobil site kezdőlapja. Valójában a harminc másodperces foglalás is ezen a felületen értelmezhető, és a közleményből az is kiderült, hogy . Ez is egy  lehetőség, elvégre a mobilról érkező foglalások száma nagyon gyorsan nő, a Wizz szerint náluk évről évre duplázódik. Az persze egy másik kérdés, hogy ha új arculatot adunk valaminek a cégen belül, az miért nem lesz egységes, de hát a kommunikációs filozófia kidolgozása nem rám tartozik.IMG_8166

UPDATE, 2016 május 20. 20:38

Amúgy kár, hogy fanyalognom kell a nem egységes kommunikáció miatt, meg azért is, hogy például az app sem újult meg a mobil site-tal együtt, mert egy rendkívül jó fejlesztésről van szó. Tényleg eljutottam fél perc alatt odáig, hogy beírjam a kártyaszámomat. Úgy működik, ahogy működni kell, járatot választok, tovább gombot nyomok, extra szolgáltatásokat választok, lefelé scrollozok, tovább gombot nyomok, székeket választok, tovább, bejelentkezés, számlázási cím, hitelkártya-adatok. Semmi rejtett költség, minden pont logikus. Az extráknál nem ravaszkodás van, hogy a sokadik pont a nem kérem, ha egyáltalán megtalálom a nem opciót. Sőt: minden szolgáltatás ára ki van írva, ha rábökök az árra, megrendeltem, ha nem, akkor nem. Tehát ez a mobil foglalási rendszer azért nagyon-nagyon korrekt fejlesztés. Csak hát ugye, nem honlap, ahogy a közleményben írták. De ha a honlap is ilyen lesz, azzal nagy lépést tesz előre a Wizz Air.