Jön a harmadik Brussels és a LH premium economy

Jól megy a Lufthansa csoport légitársaságainak Budapesten, ennek köszönhetően a Brussels Airlines bejelentette, hogy a nyári menetrendtől az addigi kettő helyett napi három járatot üzemeltet Brüsszelbe. Az első járat reggel 6:30-kor indul Budapestről, majd délben és délután háromnegyed hatkor követi egy járat. Brüsszelből pedig az utolsó járat 20:50-kor száll fel Budapest irányába. A nyári menetrend életbe lépésétől a légitársaság egy gépe Budapesten fog éjszakázni, ez teszi lehetővé a korai indulást. Ezzel egy nap alatt megjárható Brüsszel, a plusz járattal pedig további csatlakozások érhetők el. Továbbá szeptembertől a Brussels Airlines Airbus A319-es gépek beállításával harminc százalékkal növeli a kapacitását a két város között. A Lufthansa hamarosan, a berlini ITB turisztikai kiállításon bejelenti az új premium economy termékét, ami nem pusztán egy kis többlet-kényelemmel ellátott turista-osztály, hanem egy valóban új osztály, amelyet jól kigondolva helyeztek el a business és az economy osztály közé.

Jól megy a Lufthansa csoport légitársaságainak Budapesten, ennek köszönhetően a Brussels Airlines bejelentette, hogy a nyári menetrendtől az addigi kettő helyett napi három járatot üzemeltet Brüsszelbe. Az első járat reggel 6:30-kor indul Budapestről, majd délben és délután háromnegyed hatkor követi egy járat. Brüsszelből pedig az utolsó járat 20:50-kor száll fel Budapest irányába. A nyári menetrend életbe lépésétől a légitársaság egy gépe Budapesten fog éjszakázni, ez teszi lehetővé a korai indulást.
Ezzel egy nap alatt megjárható Brüsszel, a plusz járattal pedig további csatlakozások érhetők el. Továbbá szeptembertől a Brussels Airlines Airbus A319-es gépek beállításával harminc százalékkal növeli a kapacitását a két város között.
A Lufthansa hamarosan, a berlini ITB turisztikai kiállításon bejelenti az új premium economy termékét, ami nem pusztán egy kis többlet-kényelemmel ellátott turista-osztály, hanem egy valóban új osztály, amelyet jól kigondolva helyeztek el a business és az economy osztály közé.
A Lufthansa Csoport mai közlése szerint a légitársaság 2013-ban a magyar piacon összesen 1,01 millió utast szállított, 4,4 százalékkal több, mint 2012-ben. Különösen a SWISS teljesítménye figyelemre méltó, hiszen 12,2 százalékkal szállítottak több utast – számolt be a cég hazai vezetője, Antal Gábor, aki januártól a Lufthansa, a Swiss International Air Lines, az Austrian Airlines és a Brussels Airlines hazai jegyértékesítéséért és működéséért felel.
A szakember elmondta, hogy a hazai áraik forintban vannak publikálva, ezért a forintgyengülés a repülőjegy árakra nincs közvetlen kihatással. Ugyanakkor azt is hozzátette, hogy a töltöttség emelkedésének eredménye az, hogy a legolcsóbb díjtételekből esetlegesen kevesebb hely elérhető a foglalási rendszerekben, ezt pedig a repülőjegyet vásárlók érezhetik úgy, hogy emelkednek a tarifák.
A magyarországi jegyértékesítés eredménye egyébként a csoport összes légitársaságánál. A Lufthansa az előző év azonos időszakához képest 4, a Swiss 16, a Brussels Airlines pedig 6 százalékkal több jegyet adott el idehaza. A német konszern továbbra is piacvezető a magyar piacon a hagyományos légitársaságok között, 20,7 százalékos a részesedése, míg ha a teljes csoportot nézzük, akkor 36,8 százalékos az eredmény.
Antal Gábor elmondta, hogy a tavalyi év igen komoly kihívás volt, hiszen a Malév 2012-es csődjét követően Budapesten nagyon komolyan megerősödtek a diszkont légitársaságok. A cég egyébként megőrizte 2013-ban megszerzett piacvezető helyét az észak-amerikai útvonalakon és a foglalások alapján további növekedésre számít: a 2014. január és április közötti időszakra szóló foglalások szerint a Lufthansa 27,7 százalékos részesedése 6,5 százalékponttal, míg a Lufthansa Csoport 37,8 százalékos eredménye 5,6 százalékponttal több, mint az előző év hasonló időszakának teljesítménye.
Martin Riecken, a légitársaság kommunikációs vezetője elmondta, hogy a teljes üzemelésükre nézve elmondható, hogy újra profitábilissá vált az európai hálózat, 85 százalékosra nőtt a pontosság a Münchenben és Frankfurtban üzemelő központjaikban és egy százalék alatt van a lekésett csatlakozások

A Lufthansa Csoport mai közlése szerint a légitársaság 2013-ban a magyar piacon összesen 1,01 millió utast szállított, 4,4 százalékkal több, mint 2012-ben. Különösen a SWISS teljesítménye figyelemre méltó, hiszen 12,2 százalékkal szállítottak több utast – számolt be a cég hazai vezetője, Antal Gábor, aki januártól a Lufthansa, a Swiss International Air Lines, az Austrian Airlines és a Brussels Airlines hazai jegyértékesítéséért és működéséért felel.

A szakember elmondta, hogy a hazai áraik forintban vannak publikálva, ezért a forintgyengülés a repülőjegy árakra nincs közvetlen kihatással. Ugyanakkor azt is hozzátette, hogy a töltöttség emelkedésének eredménye az, hogy a legolcsóbb díjtételekből esetlegesen kevesebb hely elérhető a foglalási rendszerekben, ezt pedig a repülőjegyet vásárlók érezhetik úgy, hogy emelkednek a tarifák.

A magyarországi jegyértékesítés eredménye egyébként a csoport összes légitársaságánál. A Lufthansa az előző év azonos időszakához képest 4, a Swiss 16, a Brussels Airlines pedig 6 százalékkal több jegyet adott el idehaza. A német konszern továbbra is piacvezető a magyar piacon a hagyományos légitársaságok között, 20,7 százalékos a részesedése, míg ha a teljes csoportot nézzük, akkor 36,8 százalékos az eredmény.

Antal Gábor elmondta, hogy a tavalyi év igen komoly kihívás volt, hiszen a Malév 2012-es csődjét követően Budapesten nagyon komolyan megerősödtek a diszkont légitársaságok. A cég egyébként megőrizte 2013-ban megszerzett piacvezető helyét az észak-amerikai útvonalakon és a foglalások alapján további növekedésre számít: a 2014. január és április közötti időszakra szóló foglalások szerint a Lufthansa 27,7 százalékos részesedése 6,5 százalékponttal, míg a Lufthansa Csoport 37,8 százalékos eredménye 5,6 százalékponttal több, mint az előző év hasonló időszakának teljesítménye.

Martin Riecken, a légitársaság kommunikációs vezetője elmondta, hogy a teljes üzemelésükre nézve elmondható, hogy újra profitábilissá vált az európai hálózat, 85 százalékosra nőtt a pontosság a Münchenben és Frankfurtban üzemelő központjaikban és egy százalék alatt van a lekésett csatlakozások száma.